פתרונות תקשורת לעסקים

  • מחבר:
  • קטגוריה:general

עסק בכל גודל צריך שיהיו לו פתרונות תקשורת על מנת לתקשר בצורה טובה עם לקוחות וספקים.

תקשורת לא טובה כמו שיחות שמתפספסות עלולה לגרום לאובדן של מידע ולקוחות.

יש כמה אפשרויות לתקשורת:

1.ווטסאפ עסקי. זה סוג של ווטסאפ בתשלום שאפשר דרכו לקבל הודעות מלקוחות לפי שעות, לתת מענה אוטומטי, ליצור קבוצות ועוד אפשרויות.

רצוי לחבר אותו לנכסים הדיגיטלים של העסק כמו למשל לאתר האינטרנט

2.תקשורת דרך מייל. רצוי לעסק להקים מייל עסקי כך שהכתובת שלו מסתיים בדומיין של העסק ולא מייל חינמי כמו gmail

מייל עסקי נראה יותר אמין ומכובד ואפשר איתו לתקשר עם לקוחות

3.מנוי על שירות שיחות וידאו כמו זום או google meet. מנוי כזה יאפשר לקיים שיחות קבועות עם לקוחות, לעזור בתמיכה טכנית ולתת מידע

4.מרכזיה וירטואלית.

מרכזיה כזאת תוכל לקלוט שיחות ולנתב אותם לאן שהמתקשר צריך, תאפשר קבלת הודעות דחופות וגם שיחות ועידה טלפוניות עם לקוחות.

כך למשל מרפאה או משרד עורכי דין יוכלו לקבל שיחות לקבלה ולנתב אותם למזכירה או לאחד החדרים.

בערב אפשר להעביר את השיחות למספר חירום.

מרכזיה לעסקים יכולה גם לגדול עם העסק בהוספת שלוחות ובחיבורים נוספים.